09-01-06

Samsung

Wij hebben acht maanden geleden een TV gekocht, een Samsung. Maar we hebben er eigenlijk nogal wat problemen mee gehad.

Na anderhalve maand (!!!) werkte hij niet meer. Onze tv viel uiteraard nog helemaal onder de garantie. Dus hebben we gebeld naar de service, een 070- nummer.
Daar was het echter constant bezet! Uiteindelijk hebben we toch iemand aan de lijn gekregen én ze zijn hem komen halen. Dat was overdag, dus er moest één van ons twee sowieso thuis blijven. Opnieuw: wat als je allebei werkt? Halve dag verlof nemen?

Bijna een maand later kregen we bericht dat hij hersteld was. Weer moest één van ons zorgen dat hij thuis was (tijdens de kantooruren wel te verstaan). Maar... niemand is komen opdagen.

Wij hebben opnieuw gebeld en... het was altijd bezet. Het is te zeggen: je betaald wel je telefoonkosten (in ons geval zelfs gsm-kosten tijdens de piek-uren) want je krijgt een bandje te horen: "Al onze operatoren zijn in gesprek, wij helpen u zodadelijk".

Het heeft ons 64 euro gekost om uiteindelijk onze tv, die nog onder garantie was, terug te krijgen. Pas anderhalve maand nadat we hem gekocht hadden!

Hoewel we daar al niet mee konden lachen hebben we het er gewoon bij gelaten...

Maar nu!! Gisteren, acht maanden nadat we hem hebben gekocht, 6 maand nadat hij werd hersteld begeeft hij het weer en wel met net hetzelfde probleem!

Wat moeten we hier in godsnaam mee doen?
Opnieuw 64 euro gaan betalen + alle rompslomp om onze tv te laten maken?
En zullen we dat elke 2 à 3 jaar tegenkomen.
En hoeveel zal het kosten eens onze garantie verlopen is?

22:45 Gepost door Idril | Permalink | Commentaren (1) |  Facebook |

Commentaren

ombudsjan Hey,
Ongelooflijk verhaal! Wat een slechte service. 't is toch helemaal te gek dat je twee keer verlof moet nemen. Ik weet niet hoe ik zou reageren. Je kan natuurlijk moeilijk zeggen "hou hem dan maar" 't is een nieuwe tv verdorie. En dan die bandjes met "blijf aan de lijn, al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek" arhhh, daar wordt een mens horendol van. Ik ben dan ook helemaal opgefokt, en die mensen van de hulplijn kunnen daar natuurlijk ook niets aan doen.
Ik weet niet of er organisaties zijn waar je terecht kan voor advies of om een klacht neer te leggen. Misschien een mailtje naar testaankoop of zo.
Nu, hopen dat je alle pech met het toestel gehad hebt en dat je nu vertrokken bent voor jarenlang kijkplezier. En tegen dan kosten de plasmaschermen en flatscreens maar een fluitje van een cent meer.

Gepost door: pierre du coin | 17-01-06

De commentaren zijn gesloten.