12-06-06

Samsung Update

Net de hersteldienst van Carrefour gebeld. Ik heb inderdaad twee jaar garantie (bedankt Lien!). Dus ze komen hem opnieuw afhalen (weer overdag, wat een geluk dat ik nog niet werk) en ze zullen SAMSUNG om een echte oplossing vragen nu, we zijn, alweer, benieuwd!

Probleem is dat alles via de telefoon moet gebeuren en je niet naar de winkel kan gaan met je tv en zeggen: hier is 'em en ik wil hem niet meer terug, geef mij een andere!.

Wij hebben alleszins beslist zo'n dingen niet meer in de Carrefour te kopen. Liever wat euro's meer betalen in de speciaalzaak, maar een betere service achteraf!
Carrefour mag alleszins nog een (tweede) gepeperde brief van ons verwachten!

10:44 Gepost door Idril | Permalink | Commentaren (1) |  Facebook |

Commentaren

tv in carrefour carrefour en ook macro kan je best mijden als het gaat om elektronica. Zij doen einde reeksen in of waar er toch iets mee scheelt. Mijn nonkel heeft rats dezelfde tv als de mijne, de zijne heeft een slecht beeld (strepen en storingen in beeld), mijne heeft dat niet.
Idd, beter iets meer uitgeven, later meer plezier.

Gepost door: qrt | 12-06-06

De commentaren zijn gesloten.